четвер, 31 березня 2011 р.

Оголошую набір котиків!

Привіт усім!
От я і зібралась з думками і силами і, нарешті, оголошую набір котиків у грі "Кіт в мішку".

Мені потрібно знайти 4 бажаючих (один котик вже є, залишилось ще 3)
Я зголосилась грати цю гру у Зірочки, вже отримала від неї АТС-сюрприз і зробила їй свою.
Правила прості і я нагло скопіюю їх з блога Зірочки і буду сподіватись, що вона не проти )))


Правила гри :
1) Набирається  4 учасники - котики (не рахуючи мене);
2) В коментарях відписуються бажаючі ;
3) Коли всі учасники набрані, необхідно для кожного свого "кота" зробити АТСку;
4) І, саме головне - в кожен конверт з АТС необхідно покласти щось - стірчка, малюнок, гудзичок, ....все що завгодно. Цей загадковий  предмет кіт, який отримає конверт, повинен використати  в обмінній  АТСці або, "надихаючись" ним, створити карточку, виходячи з асоціацій (наприклад, рожевий гудзик - АТС з гудзиків або в рожевих тонах, картинка з ромашкою - жовто-біла карточка, літо і т.д.)
5) Потім кожен вибирає собі  ще чотирьох  учасників и так далі (вже за принципом ПІФ-обміну).
Важливо: АТС має бути не серійна, в єдиному екземплярі, і вона не повинна бути показана до отримання адресатом, тобто повинна бути сюрпризом :)



Список котиків:
1. Юля
2. Ганна Ганжа 
3. Любця
4. Nataly

Дівчата, зголошуйтесь! І гарного вам дня!

4 коментарі: