середа, 1 травня 2013 р.

Перша сторіночка мініка

Всім привіт!

Я катастрофічно відстаю. Обкладинку не зробила, бо завагалась чи робити її прозорою чи ні. І першу сторінку в останній день зробила. Звинувачую у всьому простуду (чи вірус) - всі сили з мене витягує, але весна за вікном тішить і бадьорить)))
Отже, сторіночка
Взагалі весь мінік буде присвячений одному січневому дню, а точніше, прогулянці в той день. Всю зиму Ярко відгуляв з лопатками (в нього їх аж 3) і пробував ними сніг відгортати. Але йому це швидко набридало)))
Сторіночка дуже простенька. Що покладу в кишеньку ще не знаю - журналінг або фото, які не попадуть на сторінки.
Усім гарних вихідних, а я побігла готуватись до свят)))

4 коментарі:

  1. кльово дуже)
    я б поклала у кишеньку.. якісь записочки... може ще якусь фотку додатково..і ще сніжинки чіпбордові... або просто висічки-сніжинки..щоб по-зимовому було!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я думала про сніжинки, але чіпбордових не маю. Треба щось придумати)))

      Видалити
  2. то ти приймаєш участь в проекті Яни?Вумнічка))Бажаю успіхів!!!
    п.с.я маю чіпи-сніжинки!пересічемося?;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за підтримку! Я в якийсь момент зрозуміла, що мені потрібні додаткові стимули і обмеження, бо сама нічого робити не хочу, а як знаю, що терміни "підтискають", то щось роблю)))
      Можемо пересіктися, але просто, щоб кавки попити і поспілкуватись, бо я альбомчик вже майже закінчила. Але дякую за пропозицію!

      Видалити