суботу, 10 грудня 2011 р.

Не новорічне. І про цукерочку

Привітик!

Багато писати не буду. Просто покажу вам свої останні не новорічні листівки.
Хоч вона задумувалась як зднемнародженська, по кольорах вона в мене з новим роком асоціюється. Все ж таки передноворічні теми у всіх блогах даються в знаки )))
Спочатку вона була без напису:
Але замовниця (вона ж мама) захотіла напис))))
А вам який варіант більше подобається?

І тепер оголошення про цукерку. Переможниця не зв'язалася зі мною до сих пір, тому, якщо до понеділка від неї не буде ніяких новин, буду перерозігрувати.
Агов, Марічко, цукерочка чекає!

Гарних вам вихідних!
Всіх читаю, але коментувати не встигаю.

18 коментарів:

  1. Дійсно, кольори такі різдвяні. Нагадує пуансетію. ))) Але зате дуже гарно!

    Щодо Марійки, то я маю її адресу й можу дати. Вона зрідка буває в неті, бо повернулася на роботу, тому й про виграш не здогадується.

    ВідповістиВидалити
  2. Файнюня листівка, і зовсім нічого, що кольри різдв*яні. А яка з них більше подобається. з надписом чи без, я не можу визначитись =))
    п.м. Марічці написала на мейл.

    ВідповістиВидалити
  3. Олик,мне и так и так нравится,но...без надписи как-то больше.Если бы надпись не была эмбоссинговой, а просто темными чернилами,думаю, было бы лучше. По крайней мере на фото, а то эмбоссинг так отсвечивает)
    А вообще очень классная малютка)

    ВідповістиВидалити
  4. Листівка чудова,дуже урочиста))))мені більше без надпису подобається)))

    ВідповістиВидалити
  5. Оль, открытка мне понравилась больше без надписи, но раз попросили сделать - так тому и быть! Очень жаль что не появилась победительница, все таки мы к своим конфеткам относимся с большим трепетом(

    ВідповістиВидалити
  6. напис абсолютно не псує листівку! вона просто стала іншою)
    мені подобається) Вмієш ти розставляти акценти!

    ВідповістиВидалити
  7. Мені з написом більше подобається) але то діло смаку, а в кожного він різний) Листівка чудова!)))

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую, мені без напису теж більше подобається. Хоча і з написом теж може бути )))
    І ще - Марічка знайшлася, цукерка поїде до неї
    )))

    ВідповістиВидалити
  9. Гарно і ніжно підібрані кольори листівки. Справді, трохи пахне новорічним =)
    Відверто, мені подобається перший варіант, що із написом.

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже гарна листівка, така святкова... і мені два варіанти до вподоби)))

    ВідповістиВидалити
  11. Олічка, ти виграла у мене цукерочку!!! Вітаю!!!
    http://olkajulka.blogspot.com/2011/12/blog-post_10.html
    Напиши мені на мейл свою адреску))) fyuli@rambler.ru

    ВідповістиВидалити
  12. гарна листівочка!!! і з надписом класно і без )))))

    ВідповістиВидалити
  13. Мені з підписом більше сподобалась, так вона більш закінченою виглядає. Гарна!

    ВідповістиВидалити
  14. Олечка, правда, чуть новогодняя :) Но это ж хорошо-значит прониклась нг атмосферой, я все никак )))

    ВідповістиВидалити
  15. вуже класна і, як на мене, зовсім не новорічна) мені більше з написом подобається

    ВідповістиВидалити
  16. Класна листівка! Така яскрава і святкова! Мені з написом також більше подобається, бо туди щось проситься на те місце;), і так всім зрозуміло що вона для зимового дня народження ;)

    ВідповістиВидалити