вівторок, 22 лютого 2011 р.

Листівка на день народження 2

А в неділю був день народження в моєю сестри - отак класні люди майже одночасно народжуються (це я про сестру і куму ))) ) Звичайно, не обійшлося без моєї листівки. І я знову із саморобними квітами. Почала я їх робити по цьому МК, але в процесі я зрозуміла, що для мене це заскладно ))) тому серединку зробила з гудзиками. Шов робила вручну, виявилось - це набагато простіше, ніж я думала. Але це не заважає мені далі мріяти про швейну машинку )))

Спробую взяти з нею участь у завданні від Клубу творчих особистостей, дякую, detenish )))

16 коментарів:

  1. Класні пухнасті квіточки,схожі на айстри,чи маргаритики?
    Оль,А ....??? Ти що в ручну шила???

    ВідповістиВидалити
  2. Оля!!! Как красиво! И цветочки классные! Очень стильная открыточка получилась. Ты молодец! )))

    ВідповістиВидалити
  3. Ухти, краса неймовірна!!!!!!!!!!Дуже-дуже)))

    ВідповістиВидалити
  4. Класні квіточки вийшли-дуже прикрашають листівку!
    Гарно!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую всім! Квіти мали бути волошками, але мені не вистарчило терпіння. Тому це, мабуть, айстри ))) А шила по периметру вручну - спочатку під лінійку зробила розмітку, потім шилом проколола дірки, а тоді дуже швидко прошила )

    ВідповістиВидалити
  6. Клево! От цветочков вообще в полном восторге. Оль мне кажется она подойдет под это задание и ты можешь поучавствовать ))))) http://talya-club.blogspot.com/2011/02/blog-post_19.html

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, detenish, вже беру участь )))

    ВідповістиВидалити
  8. Я теж мала говрити за завдання, але побачила таку красу і забула))))

    ВідповістиВидалити
  9. Какая красота! Цветочки прелесть!

    ВідповістиВидалити
  10. дуже гарно! папір класний і квіти теж просто супер!

    ВідповістиВидалити
  11. Оль, очень красиво! Ты такая молодец, что цветочки сама пробуешь делать они замечательные.

    ВідповістиВидалити
  12. Квіти класні і з гудзиками набагато цікавіше.

    ВідповістиВидалити
  13. Дякую, я сама балдію від тих квіток ;)))

    ВідповістиВидалити
  14. очень цветочно! спасибо за участие в задании от КТО

    ВідповістиВидалити
  15. цветочки ну просто глаз не оторвать, а фот-супер,это ткань? смотрится так круто!!!молодец!

    ВідповістиВидалити
  16. Дякую за відгуки! tate, це папір, але він дуже схожий на тканину )))

    ВідповістиВидалити