середу, 23 лютого 2011 р.

Весняний букет

Не пам'ятаю чи згадувала раніше, що підписалась на обмінний проект "Весняний букет". Так от сьогодні я отримала букет від Людмили. Я і не очікувала, що це буде так швидко, бо я тільки сьогодні свій вислала. Не буду довго писати, просто покажу фото того, що я отримала:
Дуже приємно було отримати листа з теплими привітаннями. А особливо мене потішили серветки - вже давно хотіла попробувати подекупажити )))) і круглі серветочки дуже подобаються, але я на них ніде не натрапляла. Одним словом - тішусь страшенно, настрій прекрасно-весняний. Дякую, Людмило!
А це моя листівочка, яку я вже вислала і сподіваюсь, що вона дійде до адресата і сподобається )

16 коментарів:

  1. Вітаю! Дуже гарні подарунки!
    А я свій "букет" також лише сьогодні надіслала)

    ВідповістиВидалити
  2. здорово! Я вот только в субботу хочу отправлять, никак до почты не доберусь)) поздравляю с подарочками)))

    ВідповістиВидалити
  3. Ті квіти то шось)))
    А такі серіетки продаються в Арсені, де канцтовари, вони десь до 4 грн. 25 шт))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую всім, і особливе Соломії за інформацію )))

    ВідповістиВидалити
  5. Квыточки гарнюны. На днях теж спробую зробити.

    ВідповістиВидалити
  6. Tata25, спробуй обов'язково - тобі сподобається!

    ВідповістиВидалити
  7. Красота неописуемая и открытка Люды и твоя. Людочкину я видела раньше и уже прокомментировала. А твоя так и пышет свежестью - такая она вся светлая и весенняя. Спасибо, Оля, очень приятно было познакомиться и спасибо за участие! Думаю, что придумаем еще что-нибудь. Не теряйся!

    ВідповістиВидалити
  8. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  9. Puma, дякую, лінк додала. Ідея обміну і сам обмін мені дуже сподобались, обов'язково візьму участь в такій акції знову )))

    ВідповістиВидалити
  10. Оля, так классно получать сюрпризы! Особенно такие красивые. А открыточки прекрассные!

    ВідповістиВидалити
  11. Чудо открыточки! Как же здорово что есть такая игра)) Я свою еще жду. А моя улетела как раз к Людмиле))

    ВідповістиВидалити
  12. Оля!! как приятно, что так быстро моя открыточка уже у тебя!!!
    Рада, что мой букетик тебе понравился!!
    я скрапом не владею, поэтому переживала как ты оценишь такое мое "произведение".
    приятно делать сюрпризы, приятно их получать.
    Твоя открытка как ромашковое поле, очень яркая, лучистая!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Поздравляю! Открытка просто чудесная))

    ВідповістиВидалити
  14. УРРАААААА! Я сегодня получила эту открыточку! И много всяких цветочков! Олечка, открытка просто чудо! Дышет весенней свежестью! А подарки-их так много и все замечательные! Большое спасибо тебе Олечка! Я рада за знакомство!

    ВідповістиВидалити
  15. http://maryankakmr.blogspot.com/2011/02/2-nataly-1.html заходь за нагородкою!!!

    ВідповістиВидалити