середу, 5 жовтня 2011 р.

Як я чистоту з простотою освоювала

Ото я почитала ваші коментарі, насварила на себе за поганий настрій і відразу сіла за листівку (це, звичайно, голосно сказано - бо я спочатку цілий день відпрацювала, потім прибігла додому, побавила малючка, вклала його спати. І тільки тоді сіла за листівку). А тут ще одне завдання від штампувальні (буду їх мучити, поки не попаду в топ )))) ). Отож я вирішила опробувати clean&simple


Основна ідея листівки - з любов'ю в серці ти зможеш все!
Сердечко-підвіска "made with love" появилась на цій листівці завдяки Соломії, яка сказала, що свої роботи треба любити. Буду вчитись - і любити, і робити щось краще, щоб себе задовільнити нарешті.
В мене таке враження, що я цю листівку в когось зліфтила, підкажіть, якщо знаєте в кого.
А ще мені сьогодні прийшла АТС від kukla - ви би бачили, яка то краса!!! А ще я отримала котика від Ганни Ганжі з милом ручної роботи. Але якось не зберусь то все сфотографувати...
Люблю вас, гарного вам настрою і багато любові!

15 коментарів:

  1. листівка дуже вдала! не знаю, що ти там ліфтила, але виглядає то все дуже кльово!)
    * я сьогодні теж АТС від kukla отримала)) і ще дещо) завтра хвалитимусь))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, я то дещо вже в kukla в блозі підгледіло - по-доброму тобі заздрю )))

    ВідповістиВидалити
  3. Здорово получилось! Все очень гармонично подобрано!

    ВідповістиВидалити
  4. Симпатично и нежно получилось! А я еще не решилась делать открытку для этого задания!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Вау!Моя любима простота!
    Може відчуття ліфтингу,бо Ти по скетчу робила?

    ВідповістиВидалити
  6. Олюшка,все получилось! Стиль освоен)
    А работы свои да-любить нужно непременно!

    ВідповістиВидалити
  7. здорово вийшло)))а як жеж ж ти свої роботи не любиш,коли ми їх любимо?Ґа?

    ВідповістиВидалити
  8. Мне кажется, что вот такие простые открытки сложнее всего делать! У тебя получилось!

    Оль, заходи на сладкое http://v-tory.blogspot.com/

    И переподпишись на меня если не сложно, а то я пропала почему-то из всех лент новостей :-(((

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую усім!
    Nataly, я не те що б не люблю свої роботи, просто я ними не завжди задоволена )))

    ВідповістиВидалити
  10. Ой, яка класна!!!!
    Дякую за участь!

    Мартуська
    "Штампувальня"

    ВідповістиВидалити
  11. та я понялааа...про незадоволення)))то добре,що є момент самокритики)))
    Зайди в комменти "про нашу зустріч"-єсть дєло http://chyrych.blogspot.com/2011/10/blog-post_07.html

    ВідповістиВидалити
  12. незнаю чого той стиль так називається ...точніше знаю, але твій я б назвала трошки по-іншому )))
    тепло, красиво, приємно, чудово ....а тоді вже чисто і просто )))
    люблю твої роботи за те що в них є ізюминка, і за те що ти хоч і рідко робиш, але вкладаєш в них душу і це видно )))

    ВідповістиВидалити
  13. і дякую тобі за участь в завданні "Штампувальні" ;)

    ВідповістиВидалити