понеділок, 10 жовтня 2011 р.

Весільна

У всіх весільний бум закінчується вже, а я тільки-но зробила весільну листівочку ))))
Якось вона мені новорічну нагадує (мабуть, тому, що я вже про новий рік думаю), але щось в тому є. Новий рік - це ж початок чогось нового, а весілля - це початок нової сім'ї.
Часу катастрофічно не вистачає, а я і вас почитати хочу, і щось зробити хочу, і англійську підтягую, і до атестації на роботі готуюсь... І це все поміж роботою і малючком, який дуже за мною сумує і тому весь час, коли я вдома і він не спить, намагається мене забавляти )))
Але все так не буде )))) Розгребу я свої хвости на роботі і вперед до листівок )))
Цьомаю вас, будьте здорові (бо ми щось соплі з кашлями розвели...)
П.С. А фотографувати листівки я так і не навчилась і, що найприкріше - лінь мені вчитись. Насваріть на мене, щоб я ту ліньку гнала ))))

18 коментарів:

  1. гарнюня листівочка) і мені не новорічна чомусь, а дуже весільна!) може тому, що я ще нового року не чекаю)))
    З таким завалом на всіх фронтах ти ще встигаєш творити! ти герой!) Я б давно лапки склала))) В нас теж розвелися соплі з кашлями, причому і в доні, і в мами, то нам обом весело) Але треба хвости тримати морквинками! Одужуйте швидше, вирішуйте всі питання поточні і до нових творчих злетів!)
    сварити не буду.. я ще гірше фотаю)) гг)))

    ВідповістиВидалити
  2. Я люблю такий монохром. Ти там , давай з соплями зав"язуйте , хвости підтягуй і до гурту )))))))

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибкі вам! Ми дуже стараємось і дуже женемо геть соплі! І хвости намагаюсь не дуже за собою волочити ))))

    ВідповістиВидалити
  4. не хочу тебе сварити бо немає за що, та й скучила за тобою і твоїми роботами )))
    Видужуйте!!! нема чого соплі розпускати ;)
    РОзгрібай свої всі хвости і повертайся )))
    а листівочка мені твоя дуже сподобалась )) вона не така як в всіх весільні ))
    цікава і оригінальна )) так і має бути ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Гарненька листівка, для такого весілля в засніжену морозну погоду, просто супер. Романтично... Ну принаймні для мене - наше весілля було в січні!
    Одужуйте! То погода така, мої мальки також прихворіли :(

    ВідповістиВидалити
  6. и мне открыточка новогоднюю напомнила:) завитки - как морозные узоры на стекле:) а болеть вы прекращайте! неча этой бякой заниматься:) быстрее выздоравливайте:)

    ВідповістиВидалити
  7. Чудесная открыточка! Выздоравливайте! Мы тоже по очереди ходим с соплями))

    ВідповістиВидалити
  8. Очень нежная и красивая открытка! Не болейте!

    ВідповістиВидалити
  9. я просто в захваті!!чесно-чесно
    візьму собі "на замЄтку"твою листівочку і спосіб декорування:завиток так кльово обіграла,і ще й листочки-смужка,і квіточки,і.....так всього є,а не перегружено)))молодчинка
    і герой-як Шуня каже,бо ж стільки всього-ще й творити маєш натхнення)))

    ВідповістиВидалити
  10. Олюшка,мне тоже на зимнюю похоже) Но белый..он ведь такой торжественный! Мне очень нравится!

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже гарно і ніжно) Молодець, одужуйте)))

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую, мої дорогенькі! Нам вже легше, але по ночах синулька паскудно спить - хоче, щоб мама на руках носила, то я вже як зомбі з руками до колін (бо не висипаюсь і руки відвисають) ))) Підозрюю, що його зуби мучать...

    ВідповістиВидалити
  13. Мені дуже сподобалася!Не такаяк усі,не з конвеєру)))Цікава та ніжна.І таки весільна)))

    ВідповістиВидалити
  14. Оля,дуже урочиста),чисто-біла(якою має бути наречена) листівка! :)
    Як на мене,весільні листівки й повинні ))) бути білого кольору :)

    ВідповістиВидалити
  15. Олюнчик, ти розгребешся з тим всім! я впевнена на 100%
    а листівка така весільна-весільна!!! ніжна і невинна!

    ВідповістиВидалити
  16. Оль, ты знаешь, как только увидела сразу поняла что открытка свадебная. Если б ты не написала про зимнюю, я бы и не подумала...А теперь вот смотрю и таки она мне зимняя)))
    Хвосты разгребай, хотя бы чтоб перед праздниками было время заниматься собой, семьей и домом
    А по поводу фоток, так ты для нас, своих ПЧ постарайся))

    ВідповістиВидалити
  17. очень ЧИСТО и НЕВИННО,как и должно быть:))))Красиво!Нравится!

    ВідповістиВидалити
  18. Очень красивая!!! такая нежная и чистая - как раз то, что надо для свадьбы!!! Очень тиснение еще нравится :)

    ВідповістиВидалити