вівторок, 25 жовтня 2011 р.

Міні-листівочки

Привітики!
Ото я переглядала в себе на ноуті фотографії і знайшла непоказані листівки ))) От до чого моя лінь дійшла - ще щось зробити знаходжу час, а вже викласти лінюсь... Сьогодні я до вас з міні-листівочками (одну я вже і подарувати встигла ))))
Першу я трохи намудрувала - щось крутила-крутила, хотілось якоїсь багатошаровості, а вийшло...те, що вийшло))))
А от другу зробила на одному диханні
Ото з побажаннями вам любові і щастя я пішла спати ))))

13 коментарів:

  1. а мне понравились обе, и первая очень интересная получилась. многослойность тебе удалась:)

    ВідповістиВидалити
  2. чому ти вирішила, що вони непоказні??? мені дуже сподобались. Маленькі і такі гармонійні!

    ВідповістиВидалити
  3. вони дуууже класні!!!! такі приємні і тепленькі!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Мне очень нравятся твои малютки- очень нежные и хорошинькие!

    ВідповістиВидалити
  5. Олюшка, а не вот в последнее время очень нравятся работы,когда в них много-много деталей!У меня всегда так все четко с декором,поэтому творческий беспорядок в работах я очень люблю!НАрядные!Осенние!

    ВідповістиВидалити
  6. Я люблю такі мініатюрки, коли в них "все до діла"...

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, за відгуки! Мені теж подобаються роботи з багатьма детальками, я просто ще не навчилась їх робити)))

    ВідповістиВидалити
  8. Прикол. маленькі такі, і кожна несе купу позитиву!

    ВідповістиВидалити
  9. Листівочки оригінальні і дуже красиві!!!

    ВідповістиВидалити