четвер, 27 жовтня 2011 р.

Проста листівка, яка складно робилась

Привіт усім!
В мене сьогодні мав бути важкий день на роботі - атестація. В нас це виглядає так - збирається твоє начальство і оцінює твою роботу, дає поради, що треба підтягнути, виправити і т.д. для того, щоб перейти на наступний рівень (це я зараз про кар'єрний ріст). І якось в мене з тими атестаціями не складається. Спочатку мені її все переносили і переносили, аж я в декрет пішла ))) Тепер я на роботу повернулась, а атастеції в мене так і не було. І от сьогодні мав бути цей "судний день". І, ви не повірите, зранку подзвонив начальник і сказав, що все відміняється, бо дівчина, яка мала атестацію проводити захворіла...І що би це мало означати?
Це був майже ліричний відступ, а зараз я буду мучити вас своєю листівкою. Зробила досить швидко. Але. Так намучилась з зигзаговидним швом, який я гонорово шила вручну (я все мрію, що на ДН мені хтось подарує швейну машинку...), а його на листівці (а ти більше на фото, які я так і не навчилась робити) майже не видно ((((. Мабуть, колір нитки невдало підібрала...А ще помітила, що в мене є проблема із збиранням-склеюванням усього до купи. Так поскладаю одне на друге - класно. А як все поскріпляю, дивлюсь - не те вийшло, що планувалось. А в вас так буває? Як ви з цим боретесь? Я вже дійшла до того, що складаю приблизно то, що хотіла би, фотографую, а вже тоді по фотографії намагаюсь то все відтворити. А не виходить )))) Мабуть, в мене клеєві матеріали не ті. Про термопістолет клеєвий я теж мрію, але хочу відразу дорогий і якісний, як в Мар'янки ))))
О! Ото затринділась, а листівку забула показати.
Листівку подарувала мамі. Каже, що їй сподобалось. А хіба мама може інакше сказати?!!)))
Солодких вам снів і гарного дня після тих снів!

20 коментарів:

  1. Дуже класна листівочка! І шов видно - дуже рівний і акуратний!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже кльова листівочка. Шо Ви на себе наклепи зводите!! =))

    ВідповістиВидалити
  3. Оля, очень красивая открытка!

    ВідповістиВидалити
  4. Оль, ну открытка такая красивая! А цвета какие вкусные! Даже слифтить захотелось! Ну чесно, она прекрасна!

    ВідповістиВидалити
  5. Олічка, приєднуюсь до попередніх коментів. Листівка реально класна!!!! Шов прекрасно видно і він такий акуратненький.

    ВідповістиВидалити
  6. І мені ця листівка до вподоби :)
    Олечка,як я тебе розумію- у мене теж виходить в кінцевому результаті все не так,як планувалось спочатку(маю на увазі-розкладання деталей на листівці) Не знаю,чому воно так виходить,але виходить чомусь не так)))))))))

    ВідповістиВидалити
  7. Оля, класна листівка...В мене теж спочатку складається образ майбутньої листівки, а в кінці-кінців, виходить зовсім інше... і таке буває, але в основному резуьтатом довольна! Гарноі не наговорюй на себе!

    ВідповістиВидалити
  8. Оль,знач та атесттація це суто формальність))))і все пройде чудово,як до діла дійде))))Ти будеш вже настільки пофігістично до того ставитись,що не зациклюватимешся на ньюансах...
    Про доброзичливця,що мав би подарувати швейну машинку ОЛІ....Агов!!!Добродію!!!Швиденько зібрав себе в руки і пішов купляти машинку!На Миколая))))
    Про листівку.ЗАВЖДИ в тебе вони виходять чудовезні!І завжди ти себе обмовляєш...нє,чесно,я дуже люблю критичних людей(само...)Але,не бачу,чого це ти аж так вже критикуєш себе...
    Поро клеєві матеріали.ТАК-КОЖНЕ слово як про мене!Блін,я би хотіла всі ті матеріали щоб клеїти,ті що в МС чи в інших наших зарубіжних коллег...а не наші самовідклеюючиюся двосторонні скотчі та самовідвалюючиюся клеєві пистолети...(((

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую, мої рідні!
    Я не наговорювала на себе, мабуть, не правильно все подала. Я намагалась розповісти про те, що в мене кінцевий результат відрізняється від запланованого (але не обов'язково він мені не подобається, просто він інший )))) )

    Insolence, до мене на "ти", я ще не така поважна пані ;)))

    *Ириска*, так приємно, що мене хтось хоче ліфтити (навіть, якщо це тільки бажання). А щодо кольорів, то я переконалась, що дуже легко щось робити, коли в тебе гарні матеріали. Але, на жаль, ті матеріали не завжди доступні по цінах (((

    ВідповістиВидалити
  10. Привітт, тезко. Листівка гарна, мама не перебільшує :)) Згідна про якість матеріалів - 100%. Ну і про кінцевий результат: можливо, ти здивуєшся, але я ніколи не знаю, що у мене вийде після завершення всіх етапів клеєння, лакування і фарбування. Це якийсь такий дивний закон - виріб сам себе виводить, куди йому треба, а я лише повертаю його в руках і де-не-де лакую, підмальовую, сама не знаю іноді, навіщо :)) Навіть коли задумку бачу в голові, ніколи не виходить стопудово те, що думала. Але тим не менше - мені кінцевий результат подобається. Так навіть цікавіше...

    ВідповістиВидалити
  11. мне открыточка понравилась, зиг-заг очень ровный, прям как на машинке. по поводу отличий конечного результат от раскладки вообще ничего не могу посоветовать:( у меня они всегда отличаются, порой даже очень:) ну а пистолет горячий я покупала на рынке за 50 грн, пользуюсь уже 3-й год и рада. честно сказать не знаю в чем отлачия профессионального от моего, разве что в размерах и цене:)

    ВідповістиВидалити
  12. Яка тонка робота!
    Я машинку хотіла,поки не купила,а тепер маю і не шию.І так багато з чим.Пістолет теж відносно дешевий.Може як би попробувала крутий,то зрозуміла б різницю.
    А роботи Твої красиві і якісні!

    ВідповістиВидалити
  13. Мені листівка сподобалася-нічого їй не бракує-все гарно лежить,стильно,і кольори гарно підібрані.
    В мене іноді відразу вимальовуться те,що буду робити(особливо перед сном).А іноді все складається зовсім не так,як планувалося)))

    ВідповістиВидалити
  14. класна листівка! знімаю капелюха перед "ручним" зигзагом))
    щодо проекту і кінцевого результату - в мене та сама біда!))))))) Іноді робота з накиданими просто деталями така класна, що аж дух перехоплює, починаю клеїти.. як "по стойке смирно"... аж зло бере)) так що я тебе розумію))
    добре одне, що ніхто більше не бачить, що спочатку було "круче"))))

    ВідповістиВидалити
  15. листывка така кльовезна!))) В мене зараз теж листівки щось недуже "клеяться"))) можу робити 3 дні і потмі викинути))))

    ВідповістиВидалити
  16. Очень красивая открыточка, вся такая нежная и трогательный, чувствуется что сделана с душой!

    ВідповістиВидалити
  17. аaa, атестація, як я тебе розумію... удачі наступного разу))) а листівка дуже гарна вийшла, тепла.
    Я от перший раз в тебе в блозі і дивуюсь, як так, що я його ще не бачила, так ми інколи існуємо в блогосфері як в паралельних світах))) але мені тут подобаеться, тому залишаюсь в ПЧ)))

    ВідповістиВидалити
  18. Очень стильно и душевно!

    Нужно твое мнение. Загляни ко мне на вопросик, пожалуйста, если будет возможность :) http://handmade-by-joy.blogspot.com/2011/11/blog-post.html

    ВідповістиВидалити
  19. скільки ж у нас спільного... і про машинку мрію, і про пістолет (з клеєм), і про підбір вдалий... листівка дуже гарна, мама не збрехала.
    до речі моя мама каже: "таку ти дурницю зробила, тільки бумагу переводиш" і чоловік так каже... може вони й праві...

    ВідповістиВидалити