суботу, 29 жовтня 2011 р.

Весільна коробочка + клейкі питання ))))

Привітик!
Відразу хочу всім пояснити, що я не збираюсь нити, я хочу, щоб ви поділились зі мною своїм досвідом.
Робила я в четвер весільну коробочку. Робила-робила і вкотре переконалась, що з моїми клейовими матеріалами треба щось робити і то якнайшвидше. Намучилась я поки ту коробочку докупи зібрала і склеїла, що сил на декорування не було зовсім ((( А хотіла і боки прикрасити і серединку оздобити, а вистачило терпіння лише на "верх".
Отже, про клей і всяке інше клейке. То, що мені не вистачає термопістолета, я вже зрозуміла. Питання до вас от в чому - які клеї і в яких випадках ви використовуєте? Конкретно в коробочках, щоб вони були міцними і не розпадались, ви чим користуєтесь? Я користувалась якось підробкою ПВА (бо то точно якийсь інший клей, я звикла, що ПВА білий не прозорий, а той якийсь підозріло прозорий) і зовсім не задоволена якістю склеювання, але то таке, то я не нию)))), то я намагаюсь знайти ідеальний клей )))))) А чим ви альбоми клеїте?
А тепер трішки коробочки

За тиснений папірчик дякую Мар'янці, за висічку Ленточці.

А така вона всередині
Поїхала сьогодні моя коробочка на весілля. Сподіваюсь, що доїхала ціла і молодятам сподобалась )))

А ще ми сьогодні малюкові показували Свіржський замок (здалеку, але показували)))) ). Хотіла вам декілька фотографій показати, але в фотоапараті сів акумулятор ((( Тому, якщо комусь цікаво, то покажу завтра.

Цьомки! Гарного вам настрою!

27 коментарів:

  1. яка гарнюня коробочка!!!! ніжненька!!! ти дуже гарно "задекорувала" той завиток!!!
    я всю коробочку клею на скотч. пва я просто не люблю.... а квіточки квіточки і всякий декор на гарячий пістолет або клей для страз ))) ось так

    ВідповістиВидалити
  2. гарна коробочка)))
    Клей Момент-ось мій помічник у всьому зараз.Для мілкий елементів-Глоссі.
    Пва...вд нього ж папір крутить...не користуюсь))
    Скотч двосторонній.Пістолет.Але...пістолетом також не увлєкаюсь,бо з часом елементи відпадають.

    ВідповістиВидалити
  3. Мені цікаво))) Показуй!
    А про клей.. Для прикрас, квіточок, я використовую будівельний клей Момент, він білий, непрозорий, густий і дуже класно все тримає. Для паперу користуюсь клеєм-олівцем Amos, бо чомусь у мене двосторонній скотч на другий день відпадає)))

    ВідповістиВидалити
  4. Весь декор клею на клей Хоббілайн, він чимось подібний на глоссі при висиханні. А от для склеювання коробок планую прикупити момент, кажуть дівчата якийсь там спіціяльний є.

    ВідповістиВидалити
  5. Олю, я коробочки ще не робила, а от для всього-всього тепер еористуюсь тільки Моментов кристал, а для мілкотні усякої глоссі... Раніше папір завжди скотчем клеїла, навіть знайшла той, що не відпадає (Buromax), але якось клеєм мені в останній час зручніше.
    А коробочка така весільна-весільна, ніжна та витончена!

    ВідповістиВидалити
  6. Коробочка супер!!!А клей використовую Titan SM універсальний його можна купити в любому господарському, будівельному магазині, а для дрібних елементів глоссі, маю гарячий пістолет, але я не люблю ним користуватись, незхнаю чому!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Оль, ты не думай , что если у тя будет термо пистоле ( даже супер пупер) то будет все чики пики )))) Я поделюсь своим опытом в приклеивании - прибывая этим летом в Украине , я просто влюбилась в Момент Кристалл ( но не нюхать , а приклеивать им )))))). Вообщем я люблю чтоб все было приклеено ооооочень крепко клею так :приклеиваю по периметру и центре двухсторонний скотч ,наношу момент кристалл на него и приклеиваю, если вдруг неровно приклеила можно еще подвигать ))))) ( правда это не совсем экономный вариант, но мне главнее надежность) , а вот цветочки и всякие объемные эллементы термопистолетом .
    Во накатала )))))

    ВідповістиВидалити
  8. И вообще хотела еще сказать , коробочка славная . И забудь ты о клее ПВА ))))))
    А тут я клею UHU- он конечно дороже , но Кристалл ему не уступает ( я так считаю).

    ВідповістиВидалити
  9. привіт) дійсно весільна коробочка)) світла, ніжна, тендітна) теж нещодавно робила з такою гілочкою і такого плану трояндочками роботу)) листівку, щоправда) вони безпрограшні!))

    щодо клейких питань))) я в лютому пролетіла свято Валентина, бо всі листівки не витримали лихої долі)) скотч повідвалювався, і як я їх не рятувала, нічого в мене не вийшло. А мене спіткала творча криза)))ггг)) руки ні до чого не стояли))
    З того часу, за підказкою дівчат, користуюся лише двостороннім скотчем Economix або Buromax. Останній кращий. Кажуть і серед них трапляються підробки, але мені поки щастило (ттт))) Пістолет дууууже не люблю( він у мене недорогий - і ці нитки клею, що тягнуться... брр(( Абсолютно всі деталі об"ємні (навіть манюсінькі стразики) клею на універсальний клей Titan SM. Тримається намертво, швидко сохне, без запаху (на відміну від Кристалу)
    ПВА в мене теж є. Користуюся ним рідко... коробочки іноді склеюю (тільки боковинки), якщо не дуже товстий картон ну і для декупажу використовую, бо спеціального не маю поки що.

    ВідповістиВидалити
  10. Прочитала я тут все ,що дівчата написали і хочу висловити свою думку теж.
    В мене є вже невеличкий досвід виготовлення таких коробочок-майже 10 :).Для склеювання самої конструкції я використовую звичайний клей ПВА (канцелярський , яким діти користуються в школі).В мене все надійно тримається (в мене лежить вже майже рік одна з перших коробочок, пробна, -я спеціально її дістала , "потарбала"-все надійно тримається ).Коробляння не буде видно-тому що потім коробочка декорується за допомогою паперу, який я вже приклеюю з допомогою скотча .Більш об"ємні деталі я завжди приклеюю з допомогою клейового пістолету .
    Ці всі три варіанти (клей ПВА, скртч, та пістолет) мене повністю задовільняють при виготовленні таких коробочок!
    Ще,забула-оті два елементи(верх і низ) вже склеєні ,інколи ложу під прес на годину-другу-тоді точно не видно коробляння.

    Твоя коробочка -дуже ніжна , елегантна , така і має бути на весілля.

    ВідповістиВидалити
  11. Олечка, коробочка как маленькой облачко:)))нежно,мило и красиво!
    по поводу клея, использую по совету Юли Ракочей (они занимаются изготовлением сундуков и свадебного декора) полимерный клей Супер Дракон-клеит все!пока отклеивания не было!

    ВідповістиВидалити
  12. класна коробочка! Така ніжна!

    А я все клею на клей Паско. Тримає мертво і акуратно все виходить.

    ВідповістиВидалити
  13. Олюсь, коробочка бомбезна!!!
    Я також кажу - викинь ПВА! Я клею все на клеєвий пістолет. на клей для блискіток ( я тобі показувала) і на супер-клей - коли роблю альбом ( перепльот).

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую усім за коментарі! За гарні відгуки і за те, що не пошкодували свого часу і поділились зі мною секретами клейкими ))))

    ВідповістиВидалити
  15. коробочка ніжна і світла!
    І я все клею клеєм Паско. Прозорий, без запаху, плям не залишає,клеїть намертво. Дуже раджу!

    ВідповістиВидалити
  16. Коробочка очень красивая! Спасибо, что подняла эту тему-она для меня тоже актуальна. От термопистолета отказалась, так как девочки полностью правы, через некоторое время детали отклеиваются, сейчас пользуюсь клеем ручкой "TACKY GLUE", пока претензий к клею нет. Раньше почти всё клеила на двусторонний скотч, но так как "глазомер" меня часто подводит, и в процессе работы, иногда нужно подвигать детали, а с двусторонним скотчем ничего уже не подвигаешь, поэтому на него только клею основу на работах! Еще мне нравились диспенсоры с сухим клеем, но они сейчас закончились, очень удобны для приклеивания ажурных бордюров, то есть бордюров с большим количеством дырочек))) Что касается ПВА-у меня он сильно "ведёт" бумагу и получаются вмятины. Обязательно попробую Момент Кристалл!Спасибо девочкам за полезную информацию!

    ВідповістиВидалити
  17. МЕні одна дівчина , та що Велана, порадила клей Паскаль, він мені дуже подобається ! У Акценті його можеш придбати, і тоді коробочки буде дуже легко робити!

    ВідповістиВидалити
  18. Олічка, я про клей знаю мало, але дуууже вже подобається твій дизайн коробочки! Суперово!

    ВідповістиВидалити
  19. Дякую за ваші корисні поради! Тепер я точно знайду той "правильний" клей!

    ВідповістиВидалити
  20. Олічка, чесно... встидно признатись, але тут і я Тобі вдячна за цей пост!! скільки новий клеїв відкрилось для мене ))))))))))))))))))))))))))))))))))

    ВідповістиВидалити
  21. Коробочка просто чудо!
    А що до клею я теж ммент кристал користуюсь.

    ВідповістиВидалити
  22. Ніжно та мило! Таке враження складається, що легка та водночас повітряна...

    ВідповістиВидалити
  23. Коробочка...прекрасная.. с интересом прочла комментарии...ПВА так же у меня присутствует..только Северодонецкий...очень густой... правда много подделок под него..

    ВідповістиВидалити
  24. Привіт! Коробочка супер! Клей ПВА я тобі також скажу викинь. Я використовую клей МОМЕНТ КРИСТАЛ, ГЕЛЬ, УНІВЕРСАЛЬНИЙ, а також пістолет. Ну взагалі можна експкрементувати і врешті реш можна знайти ідеальний клей. Удачі!

    ВідповістиВидалити
  25. заходи за наградкой
    http://sashkinangel.blogspot.com/2011/11/blog-post_4220.html
    а я вот встану на защиту клея ПВА..от фирмі буромакс! Он мне ооочень нравится... и хорошо все клеит..но... ко всем клеевым материалам у меня всегда есть одно условие: они должны быть приобретены в магазине..а не где-то на базаре..или в ларьке на улице..потому что там под воздействием..солнца..тепла..или мороза..они теряют свои своиства клеить качественно..имхо!

    ВідповістиВидалити
  26. дуже ніжна коробочка!
    ***********************
    щодо клеєвих матеріалів - вже Canadiya писала що для такого плану коробочок ідеально підходить PASCO, ще непоганий Момент Крісталл - але в нього недолік "дуже різкий запах" і ще він може роз'їдати робочу поверхню - макетний коврик. Клеєм ПВА не користувалась взагалі, погоджусь з kukla - що будь-які клеєві матеріали купувати в магазині. Успіхів!

    ВідповістиВидалити
  27. Коробочка и правда интересная. Прочитала много вариантов клеев, некоторые вообще никогда и не слышала :) Альбомы и бумагу я приклеиваю на клей-карандаш Erich Krause (цена+качество) , перепробовала много - этот самый лучший - бумагу не коробит, держит намертво. Объемные украшения приклеиваю на Момент Кристалл - еще ничего не отвалилось,единственный недостаток - запах, но и он быстро исчезает.

    ВідповістиВидалити