середу, 3 серпня 2011 р.

Кавоманія

Всі кавомани брали участь в чудовій обмінній грі, яку організувала Оксана-Зірочка.
Сьогодні я вам покажу коробочку, яку я зробила, а завтра постараюсь сфотографувати і похвалитись кавою, яку отримала.
Для своєї кави я вибрала баночку з-під чаю (якось смішно звучить, але так і було ))))) Я побачила в abril такого типу баночку і відразу зрозуміла як я ту каву оформлю. Залишилось зовсім трішки - десь той чай взяти. Довелось купити, бо в хаті такого не було. Почала я банку папером обклеювати і зрозуміла, що чай я ще не пересипала, а помити її вже нема можливості. Отак я спішу і дурниці роблю. Діватись вже не було куди - вийшла в мене кава з легким ароматом ромашки (але не лякайтесь, кава крім того була в паперовій упаковці, тому ромашкою пахло лише в баночці).

Годинник тут нагадує, що пора пити каву )))
І ще декілька слів про каву. В мене нема улюбленої, хоча каву дуже люблю. І вибираю її я під настій і на нюх ))) Що нанюхаю, то і купую)))) Так і цього разу було - попросила дівчвт, які ту каву продавали намішати мені різних сортів. Зупинилась я на якихось двох, а на яких не пам'ятаю.
А кава моя поїхала до Жені. Приємного тобі кавування!!!
Сподіваюсь, що не дуже втомила вас писаниною, просто я дуже за вами сумую!

12 коментарів:

  1. кава з присмаком ромашки ))))))))))))
    то нічо, що спішила, зато який пост цікавий получився!!!
    Баночка класна!! дуже гарно все поєдналось!! клітинка, квіткові дирокольності, годинник!!! Мені сподобалось!!!!! :)

    ВідповістиВидалити
  2. красивая баночка, да еще и с кофе:) повезло Жене:))

    ВідповістиВидалити
  3. Оформлення просто чудове )))))))) Мені є в кого повчитися...

    ВідповістиВидалити
  4. І ми за тобою сумуєм !!!
    Баночка класнюча!

    ВідповістиВидалити
  5. Ромашковый кофе )) прикольно) Хорошая баночка получилась!

    ВідповістиВидалити
  6. Олюсь, файнезна коробочка вийшла!!!!! і сама оригінальна ))) тому що ще й до всієї краси додався запах ромашки )))

    п.с. давай на ці вихідні зустрінемось?

    ВідповістиВидалити
  7. Спасибі усім за теплі коментарі!!!

    п.с. Оксанко, я за зустрітись )))

    ВідповістиВидалити
  8. Шикарная коробочка, добротная такая! В ней можно кофе хранить не один год!

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую, tory! Я власне так і задумувала, щоб коробочку можна було використовувати і потім)))

    ВідповістиВидалити
  10. елегантна упаковочка) така клітинка мила! Годиничок тут - дуже оригінальна деталь!

    ВідповістиВидалити
  11. Банка просто "абалдєть", такі відтінки класні! Хочеться пощупати таку роботу кльову! =)а ще кльовий годинник, мені сьогодні теж прийшов цей наборчик. Ще не встигла попробувати. )

    ВідповістиВидалити