пʼятницю, 5 серпня 2011 р.

Кавоманія продовження і поповнення АТС

Привіт-привіт!!!
Щось я вас трохи здурила і не похвалилась кавкоб на наступний день. То зараз наздоганяю )))
Отримала я каву від Софії, так класно оформлену!!! Так вона мені Парижем і пахне (хоч я поняття не маю, як він пахне, бо ніколи там не була). Але настрій в тої кавий якийсь французький і нічого з тим не поробиш ))) А з кавою прийла АТС, теж паризька )))) Мені так сподобалось оформлення коробочки, що я не хотіла її розпаковувати.
Та, що тут довго говорити - дивіться самі
А з кавою були тістечка - яка ж кава без солодкого???
Ще раз дякую Оксані-Зірочці за організацію гри, а дівчатам, що підтримали цікаву ідею.

А ще я отримала АТС від Юлі, одна  - біле море - в рамках АТС-обміну, а чарівна квіточка в петриківському стилі - це котик для мене. Які ж вони класнючі. І які це неймовірні враження, коли ти дістаєш все те добро з конверта....Мммм...Через ці незабутні емоції я і підписуюсь на всяко-можливі ігри))) І люблю вас за те, що ви робите те саме ))))
Так заговорилась, що мало не забула АТСками похвалитись )))

Цьомки, не сумуйте і до зустрічі в ефірі ))))

5 коментарів:

  1. ого-го сколько подарков! и все такие красивые!

    ВідповістиВидалити
  2. чудові подарунки! уявляю, який в тебе класнючий настрій)))

    ВідповістиВидалити
  3. клаааааааааааас! упаковочка на каві і "тістечка"! дуже мило!
    вітаю з такими подарунками!

    ВідповістиВидалити
  4. я страшенно рада, що тобі сподобалось! )))

    ВідповістиВидалити
  5. Ах Париж, Париж! Я тебя понимаю, сама бы не решилась такую красоту распечатать)))

    ВідповістиВидалити