пʼятницю, 19 серпня 2011 р.

Париж - місто-мрія!

Привітик!

Я сьогодні з обіцяною листівкою ))) І на цьому Ейфелеву вежу залишу в спокої на якийсь час ;)
Париж для мене ніколи не був мрією. От не був і все! Мені завжди хотілось у Венецію ))) І ніяких емоцій в мене не виникало, коли про той Париж хтось згадував. А тут все якось помінялось! (завдяки вам )))) - присадили ви мене на ту тему ))))) Я не можу сказати, що почала про нього мріяти, але якісь почуття в мене проснулись )))


Спочатку хотіла цю листівку комусь подарувати, а потім вона стала для мене такою рідною...
Все. Більше не набридаю вам тріпотньою. Дякую, що не забуваєте!

10 коментарів:

  1. вона кльова! І зовсім не схоже, що Париж не в твоїх мріях))) Вона зроблена з любов"ю і це відразу видно!)) суперово!

    ВідповістиВидалити
  2. Олічка, дууууже гарна і магнетична відкриточка, доречі я також мрію про Венецію)))

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт. Випадково натрапила на твій блог. Я дійсно в захваті. Задумка з Парижем дуже креативна. Обожнюю речі зроблені своїми руками.

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарна! Я сама чомусь страшенно хочу в Париж, хоча раніше мала таке ж відношення як ти описала)))

    ВідповістиВидалити
  5. так, Оля, тут дівчата стільки пишуть про париж і привсячуюють йому роботи, що гріх і не закохатись в нього ! :)
    гарна листівка!!! оригінальо так з крилами, хмарками!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Красота! Дуже мені сподобалось, як ти елементи зкомпонувала.
    Ти знаєшь, я от також завжди спокійно ставилась до загальної парижеманії ))), от мої знайомі там побували, так шоб аж в такому захваті, то ні, але думка у всіх така, що всеодно це місто варте того, щоб його побачити :).

    ВідповістиВидалити
  7. а я мрію про Рим)))
    але і в Паріжи б побувала залюбки

    а листівка вийшла просто БОМБЕЗНА!

    п.с.і ніфіга ти не набридаєш тріпотньою...

    ВідповістиВидалити
  8. Дякуююю, так приємно, що ви знаходите хвильку, щоб щось написати!!! Мені дуже приємно!!!!
    Glamourka, ласкаво прошу до себе в блог! Тішусь, що мої "витворялки" комусь подобаються!

    ВідповістиВидалити
  9. Я тепер буду не тільки гостем, а й прихильницею)

    ВідповістиВидалити
  10. Взглянула на открытку и захотелось в Париж!

    ВідповістиВидалити