неділю, 7 серпня 2011 р.

Моя перша сторінка + листівка

Сьогодні я хочу показати вам свою першу сторінку, яку зробила для Олі в її ювілейний альбом.
Я вже давно хотіла попробувати себе в сторінках, але завжди лінилась, а тут така нагода підвернулась ))) Що можу сказати - дякую Олі, що не побоялась і ризикнула довірити мені сторінку свого альбома. Було цікаво робити і незвично. Але процес мені сподобався, думаю, що на цьому зупинятись не буду )))

А разом із сторінко, я зробила для Олі привітальну листівку. Довго мучилась, який напис на ній зробити і якою мовою, але потім вирішила, що з України листівка має бути українською )))
Гарних вам вихідних (хоча їх залишилось зовсім мало)! Дякую, що забігаєте покритикувати )))

10 коментарів:

  1. Дуже гарна сторіночка! І ніколи не скажеш, що перша ;) І листівочка теж дуже мила!

    ВідповістиВидалити
  2. Классная страничка! Умничка, мне очень нравится))

    ВідповістиВидалити
  3. Да, страничка получилась! Да и быть иначе не может у талантливого человека!(это я про тебя. Оля;))

    ВідповістиВидалити
  4. Гарна сторінка! Я до сторінок ще так і не добралась)

    ВідповістиВидалити
  5. Классная страничка! Не останавливайся - это так интересно )))

    ВідповістиВидалити
  6. Повторюсь и здесь, страничка и открыточка шикарные!!! И здорово, что надпись на открытке именно на украинском) Спасибо еще раз!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, ви мене так розхвалили, що я аж розчервонілась )))

    ВідповістиВидалити
  8. Клас! Мені так подобаються сторінки такого формату, дуже радію за те, що нарешті ми побачили твою сторінку: так все продумано, і місце для записів є, і фото багато вмістила, і в той же час вона "дихає", і з настроєм!!! Чекаю на продовження.

    ВідповістиВидалити
  9. красивая страничка, ты молодец! никогда бы не сказала, что она первая: ты очень правильно расположила на ней элементы:)

    ВідповістиВидалити
  10. Олюсь, ти умнічка! Не боїшся експериментувати бо в тебе це чудово виходить!!! Супер!

    ВідповістиВидалити