середу, 10 серпня 2011 р.

Дитячі листівки і питання

Привіт, мої рідні читачі (якщо ви мене ще читаєте)!
Я сьогодні скоренько покажу вам дитячі-хлопчачі листівки - одну я зробила для свого похресника, а іншу нам подарувала Оксана-Зірочка.
Першу листівку робила я - я тут нарешті використала стрічку, яку вже давно купила, але все ніяк не могла придумати як її до листівки прикріпити. Я чітко знала, що хочу її пришити, але машинки я не маю, тому мусіла це якось зробити вручну. Спочатку мені в голову не приходили ідеї і, чесно кажучи, я не знаю як ви ті стрічки на машинці пришиваєте. Як ви їх фіксуєте, щоб вони вам не тікали? Єдина ідея, яка прийшла мені в голову і я її успішно використала - приклеїти стрічку на двосторонній скотч, а вже потім пришити.
Якась ця листівка в мене вийшла зовсім дитяча (навіть немовляча)))) ), хоча робилась для однорічного хлопчика. Але я вирішила, що 1 рік - це, звичайно, багато, але все рівно дітки в рочок ще зовсім маленькі ))))


А цю листівку мій Ярко отримав в подарунок від Нанічки і т. Зірочки ))) Оксана вже в себе її показувала, тому я нагло скористаюсь її фото і буду сподіватись, що автор не проти)))) А ще ці чарівні дівчата подарували моєму синочку класнючу машину (Ярко вже деякі її частини попробував на смак і, напевно, що довго би їх облизував, якби не прийшла зла мама і не поклала край цій дитячій розвазі)))) )



Дівчата, а особливо працюючі мами, як ви організовуєте свій час зранку, щоб і вдома все встигнути, і на роботу не спізнитись? А то я вже другий місяць працюю і чесно кожного дня спізнююсь(((

І щоб якось позитивно закінчити цей допис покажу вам фото свого бешкетника. Це ми на вихідних гуляли і намагались ловити сонечко, бо з ним(сонечком) в нас цього літа проблеми.


15 коментарів:

  1. Чудові листівочки!!!
    Сипатичний бешкетник!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Олічка, ви такі класні, щасливі!
    Листівочка для похресника суперова! Такая ніжна хлопчача.. а щодо роботи.. я хоч і не мама, а все одно спізнююсь на роботу, при тому, що по життю я дуже пунктуальна ))

    ВідповістиВидалити
  3. Які ви гарненькі))) Тьфу-тьфу-тьфу )))
    Листівка чудова. Я коли шию, теж спочатку кріплю скотчем.

    ВідповістиВидалити
  4. ттт, яки ви файні
    Листіва теж суперова, ну і Оксанкина))) Я стрічку так як ти на останній коробочці теж робила, на скотч і робила рюшки, хоча це теж було важко, доречі в одному з своїх МК, Яна теж так показувала))) Я думаю дівчата, які прошивають на машинйці теж так роблять)))

    ВідповістиВидалити
  5. Зузулька, суперова в тебе листівка вийшла, дуже-дуже гарна! Я взагалі дивуюсь як ти встигаєш!!!!!! На рахунок стрічки, то я не кріплю скотчем тільки через одну причину, потім голка залипає, і важко прошивати!
    Я просто приставляю, і прошиваю по-трошки.
    Гарного тобі дня! Масік твій дуже виріс, такий файненький!! Чекаємо в гості, як ми виздоровієм!

    ВідповістиВидалити
  6. Спасибі вам, мої рідненькі! Мар'янка, в гості обов'язково забіжимо (тільки соплі свої підлікуємо), тому одужуйте швиденько!

    ВідповістиВидалити
  7. класні листівочки , і твоя і Зірочкина )))
    і малюк в тебе кльовий!! ловіть сонечко,бо воно вредне цього літа!!!

    ВідповістиВидалити
  8. То сонце цього року не просто вредне, воно супер-вредне. Вже осінь на носі, а літа ще не було(((

    ВідповістиВидалити
  9. Ви з синочком суперові! Гарне фото получилося)
    А листівка твоя дуже мила і ніжна) Гарно получилося)

    ВідповістиВидалити
  10. Оличка! Красиво то как! Эти пуговки и ладошки так прикольно смотрятся!

    ВідповістиВидалити
  11. Открытка супер, я обожаю любоваться как ты используешь пуговки на открытках!
    Организационное, правда, я сейчас в декрете, но маленькие хитрости по планированию утра у меня есть:
    1.Что можно приготовить вечером, готовлю вечером-глажка рубашки мужу(если не нагладила оптом в предыдущую субботу), тоже касается одежки для дочери(накануне вечером определяемся с гардеробом на утро, и всё гладим,и вешаем на тремпель в щкаф, в пределах её досигаемости с учётом прогноза погоды)
    2.С вечера проверяю согласно расписанию дневника портфель к школе, ну и сами уроки, хотя боюсь, что скоро математику проверять не смогу, так как не хватает моих знаний.
    3.Вечером готовлю одёжку для сынули, мы же любим гулять, и у нас в запасе всегда должен быть ещё один комплект одежки, так как я не всегда вижу где он находит грязь, а после обеда тоже нужно гулять!
    4. Обычно каждую пятницу, вечером, когда все дома забрасываю стирку в машинку, чтобы в субботу всё перегладить!
    5.Ну, а утром мне помогает дочурка, в её обязанности входит готовить всем чай, пока я готовлю бутерброды на завтрак, и с собой!
    Ну а муж руководит всем процессом!
    Надеюсь не утомила.

    ВідповістиВидалити
  12. Майя, дякую за поради, спробую щось використати з того для себе )))

    ВідповістиВидалити